تازه های خبر

تازه های خبر
متنوع و مفید 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های خبر و آدرس letka7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میگ ۳۵ از جنگنده MIG-29M الهام گرفته شده و به طور کلی طراحی اون شبیه به MIG-29 هستش.
اولین نمونه ی اولیه ی این جنگنده نسخه ای تغییرداده شده ازجنگنده ای بودکه پیشترازاین به نام جنگنده اثبات کننده MIG-29M2 خدمت کرده بود
میکویان این جنگنده رو به عنوان جنگنده ای نسل ۴++ معرفی کرده که نسبت به نسخه ی قبلی وزن اون افزایش پیدا کرده اما به طور کلی اون رو جزو کلاس وزنی متوسط به حساب میارن.
میگ ۳۵ به طور ویژه از نظر سیستم های سلاحی ، قابلیت نصب مهمات و تجهیزات الکترونیکی ارتقاء پیدا کرده که مهمترین بخش اون رادار جدید منظم فاز فعال Phazatron Zhuk هست که این رادار هدف های بیشتری رو تشخیص میده و برد اون هم بیشتر هست و میتونه هدف هایی هوایی را تا ۱۶۰ کیلومتری و هدف هایی دریایی رو تا ۳۰۰ کیلومتری تشخیص بده.
ویژگی مهم این رادار این هست که تا ۳۰ هدف رو همزمان تشخیص میده و جنگنده میتونه تا ۶ هدف رو همزمان هدف قرار بده
این جنگنده همچنین از یک سیستم مکان یابی اپتیکال بهره می بره که یک بخش اون جلوی جنگنده و بخش دیگر اون زیر بدنه قرار گرفته که بخش اول به دنبال هدف های هوایی میگرده و میتونه جنگنده های که نزدیک میشن رو تا حداقل ۵۰ کیلومتری و جنگنده هایی که دور میشن رو تا حداقل ۹۰ کیلومتری شناسایی کنه.
بخش دوم که زیر بدنه قرار گرفته به دنبال هدف هایی به اصطلاح سطحی می گرده و میتونه مثلا یک تانک رو تا حداقل ۲۰ کیلومتری شناسایی کنه.
این جنگنده یه مسلسل ۳۰ میلی متری داره که خشاب اون ۱۵۰ تایی هست و روی بدنه ۹ جایگاه برای حمل سلاح در نظر گرفته شده و این جنگنده میتونه تا بیشتر از ۷۰۰۰ کیلوگرم بار حمل کنه.

این جنگنده میتونه انواع موشک های هوا به هوا و هوا به زمین و همچنین بمب های هدایت شونده و غیر هدایت شونده رو حمل و استفاده کنه.
ادعا شده که این جنگنده سیستم های دفاعی یکپارچه ای داره که امکان بقای اون رو در میدان نبرد افزایش میده.
این جنگنده همچنین از یک مسدود کننده (برای مسدود کردن سیگنال های دشمن) جدید چند منظوره ساخت ایتالیا هم بهره میبره.
مبگ ۳۵ از دو موتور از نوع RD-33MK KLIMOV بهره میبرند که در حال حاضر آخرین نسخه و پیشزفته ترین نسخه ی موتور های نوع RD-33 هستند، که البته این موتور ها در اصل برای نسخه های دریایی MIG-29 یعنی MIG-29K و MIG-29KUB طراحی شده بودند.این موتور ها ۷ درصد نیروی بیشتر دارند و پیشرانه ی بیشتری تولید می کنند و البته سیستم هایی درون موتور ها به کار رفته که اثر فروسرخ رو کاهش میده.
این جنگنده همچنین به طور انتخابی میتونه از موتور های RD-33MKV استفاده کنه که دهانه ی این موتور ها در دوحالت میتونه تنظیم بشه که این ویژگی میتونه بهره وری رو از ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش بده.
استفاده از این نوع دهانه برای موتور اولین بار در جنگنده SU-35 استفاده شده.
جالبه که حتی جنگنده هایی مثل F-22 RAPTOR و SU-30MKI دهانه موتورشون تک حالته هست.
میگ ۳۵ یه جنگنده تک سرنشین هست که البته مدل MIG-35D مدل دو سرنشینه اون هست.
طول هواپیما ۱۷٫۳۲ متر هست که با ارتفاع ۴٫۷۳ متری وزنی ۱۱ تنی پیدا می کنه.
حداکثر سرعت این جنگنده هم ۲۵۶۰ کیلومتر در ساعت هست و برد عملیاتی اون ۵۰۰ کیلومتر هست که البته به طور مستقیم میتونه با سوخت اضافی ۳۱۰۰ کیلومتر رو طی کنه.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ارتشتازه های خبر
[ یک شنبه 23 مهر 1396 ] [ 22:55 ] [ رضا ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 2643
بازدید کل : 84210
تعداد مطالب : 2503
تعداد نظرات : 399
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->